Sık geçen başlıklar

kymophobia 2

ekşi profili
adil kullanım kotası olduktan sonra değil fiber, götüne roket takıp uzaya gitsen ne olur?
düşün işte atmosferin 7 katının her birinde "bu aylık kotanız doldu" diyerek bisiklet hızına düşecek. sonuç.? marsa gitmen 112 sene.

tanım: gerizekalı mıknatısı reklam. fibermiş...
mantıklı ve makul bir istektir.
sen maça gidene bakar "maça gitmesin, evinde/camisinde namaz kılsın" dersin belki ama maç günü statta çalışan insanlar ne olsun en basitinden?
o değil, dini bütün adam maça gidemez mi?

arkadaş, bu ülkenin ufak düşünen adamlarının sağ/sol/radikal tarafta olmalarından gına geldi... hepsi çok zeki...
sonunda beni de namaza başlatacaklar bu yaştan sonra sırf inat olsun diye.