Sık geçen başlıklar

makale araya ncocuk 1

ekşi profili
ekonomiden ben de hiç anlamıyorum ama bu şekilde saçmalamak için başka birşey lazım dedirten başlık.

edit. @benbuşehrinenprofesyonel yalnızı bilgi verdi. hepinizin malumu daha birkaç sene önce dolar 2 lira iken yuan aynı değerde idi. hala da aynı. sıkıntı doların karşısındaki nominal değerin yüksek olması değil.