ekonomiden ben de hiç anlamıyorum ama bu şekilde saçmalamak için başka birşey lazım dedirten başlık.
edit. @benbuşehrinenprofesyonel yalnızı bilgi verdi. hepinizin malumu daha birkaç sene önce dolar 2 lira iken yuan aynı değerde idi. hala da aynı. sıkıntı doların karşısındaki nominal değerin yüksek olması değil.
23.11.2017 · 28. sıra
makale araya ncocuk
22.11.2017 20:02 ~ 22:51