Sık geçen başlıklar

import os 3

ekşi profili
anlamakta gerçekten güçlük çekiyorum. fahrettin koca ne yaparsa yapsın siyasal islamcı politika yürüten, var oluşunu gerçek kötülük yaparak devam ettiren bir iktidarın maşası. neden sempati duyuluyor bu adama ?

ya da şöyle sorayım neden bu kadar aptalsınız ?