Sık geçen başlıklar

fahrettin koca'nın berat albayrak tweeti 1

ekşi'de gör
anlamakta gerçekten güçlük çekiyorum. fahrettin koca ne yaparsa yapsın siyasal islamcı politika yürüten, var oluşunu gerçek kötülük yaparak devam ettiren bir iktidarın maşası. neden sempati duyuluyor bu adama ?

ya da şöyle sorayım neden bu kadar aptalsınız ?