Sık geçen başlıklar

yuruyen ucak mi 4

ekşi profili
80 milyonluk nüfus yapılarını bozacak diye birliğe almıyorlar, şimdi de kendi denizimizde petrol bulmamızı istemiyorlar.

inşallah sağlam petrol çıkar da muhtaç kalırsınız. gerçi petrol de var gibi. yoksa bu kadar yaygara yapmazlar.

edit:petrol değil gaz diyorlar.
yerli otomobil maalesef geç kalınmış bir harekettir. elektrikli üretilecekse erken atılan bir adım olacaktır. piyasada tutunması için sağlam ve dayanıklı olmasının yanı sıra, belli vergilerden de muaf tutulması lazım. hatta bana göre taksilere yerli zorunluluğunun gelmesi gerekir.

tanım: umarım başarılı oluruz dedirten haberdir.