şu an kılıçdaroğlu önde olmayacak olsa, hatta işi birinci turda bitirmeyecek olsa, neden chp'nin oy oranın müthiş yüksek olduğu on binlerce sandığa 6 kere 7 kere bazı yerlerde 10-11 kez itiraz edilmiş olsun?
tüm muhalif kesim burayı okuyor, aa verilerine, ne idüğü belirsiz anka verilerine kanmayın.
akp zulmünden kurtulmaya sayılı saatler kaldı, enseyi karartmayın!
Sık geçen başlıklar
armonik minor 5
ekşi profiliseyir zevki yüksek, şaşırtıcı, merak uyandırıcı kavga.
sorsan vatan millet edebiyatına bayılır ama götü sıkışınca dakikasında davayı satar, rizeli delikanlılığı da bi yere kadar tabii...
lüleburgaz’da askerlik yapıyorum. 2 ay kaldı, bitecek diye bekliyorum. burası sürgün bölgesi. 30 kişilik koğuşumda düzgün adam sayısı çok az. sabıkalı tipler fazlasıyla var ve bir tanesi de; ergenken adam öldürmüş, başka suçlardan da sabıkası olan, en son cinsel taciz suçundan hüküm giymiş, ruh sağlığı bozuk bir insan evladı.
dün biriyle kavga etti, bugün başka birinin arkasından yaklaşıp kafasına makas sokacakken son anda şans eseri yakalanıp, dayak yedikten sonra, rehberlik ve danışma merkezine (rdm) götürülmüş az önce (ben o sırada nöbetteydim).
şimdi bu beyinsizi tekrar koğuşa getirecekler, bu adamın daha 10 ay askerliği var, kim bilir daha ne vukuatları olacak.
şansıma sokayım ki ben askerliği bitirdikten 1 ay sonra bedelli çıkacak. bu saçmalıkların ortasında, bu gencecik ve bomboş insanların arasında aylarımı çürütmektense, parasını verip kurtulmayı gerçekten çok isterdim.
askerliğin amına koyayım.
dün biriyle kavga etti, bugün başka birinin arkasından yaklaşıp kafasına makas sokacakken son anda şans eseri yakalanıp, dayak yedikten sonra, rehberlik ve danışma merkezine (rdm) götürülmüş az önce (ben o sırada nöbetteydim).
şimdi bu beyinsizi tekrar koğuşa getirecekler, bu adamın daha 10 ay askerliği var, kim bilir daha ne vukuatları olacak.
şansıma sokayım ki ben askerliği bitirdikten 1 ay sonra bedelli çıkacak. bu saçmalıkların ortasında, bu gencecik ve bomboş insanların arasında aylarımı çürütmektense, parasını verip kurtulmayı gerçekten çok isterdim.
askerliğin amına koyayım.
hocam merhabalar. geçip giden (uğu) zamanları bir yerlerde bulabildiniz mi?