Sık geçen başlıklar

nafisyankar 2

ekşi profili
badou ndiaye'yi niye çıkarttı bu lavuk şimdi ?
hafta içi şampiyonlar ligi maçımız falan mı var ?
tolga tel tel dökülürken niye bu adam çıktı abi !
ya hadi çıktı bu adam niye selçuk lan niye.
bu takım bugün real madrid'in gerisine düştüyse bunun en büyük sebebi yanlış transferlerdir.

ter stegen : 12 m€
barcelona seviyesinde bir kaleci değildir ha yinede valdes'ten iyidir fakat barcelona'ya adam akıllı bir kaleci şart (oblak, de gea seviyesinde)

arda turan : 34 m€
evladımızdır falandır filandır ama barcelona seviyesinde değildir.
arda'ya verilen paraya orta sahaya "seri" ayarında çok faydalı bir oyuncu alınabilirdi mesela.

andre gomes : 35 m€
menajer transferidir, güzel bir şekilde barcelonaya kitlemişlerdir arkadaşı.
o paraya öküz alınırdı.

paco alcacer : 30 m€
bu devirde 30 m€ ne forvetler alınıyor en kötü 20 daha koyup çok daha büyük potansiyelli biri alınabilirdi, çok yanlış transfer yine.

lucas digne : 16 m€
asla ve asla barcelona seviyesinde oyun oynamadı, son zamanlar performans olarakta çalkantıdaydı nasıl geldi buraya bilmiyorum ama yanlış transfer.

cillesen : 16 m€
barcelona takımında yedek kaleci olacak birisi için 16 m€ fazla değil mi ?
pinto da yedek kaleciydi abi.

paulinho : 40 m€
daha yeni geldi dediğinizi duyar gibiyim.
29 yaşındaki adama 40 vermek yerine daha genç birine yatırım yapılabilirdi.

toplam yanlış harcama : 183 m€
+ neymardan gelen 222 m€.
405 m€ gibi bir bütçeye ne takım kurulurdu. altyapıdan çıkanlarlada oyununu desteklerdin.
ya bilinçsizce dursun özbek misali yazık ettiler ya da kara para aklama derdine düştüler.