Sık geçen başlıklar

qwert123 6

ekşi profili
mevzuyu maasa sikistirmanin alemi yok. bu sanirim akp'nin saglik politikasi.

doktorlar saglikli sartlarda calismak istiyor.
36saat mesai yapmak istemiyor.
dayak yemek istemiyorlar.

36 saat vardiyadan sonra araba kullanirken uyuyup. kaza yapip. sonucunda ölen doktorlar var bu memlekette.

edit: mesai 24 degil 36 saatmis.

edit: basliga dönen dm'i paylasiyorum

*gayet iyimser söylemişsiniz. 24 saate razıyız. 36 olmasın yeter. nickini paylasmiyorum.
muharrem saldirgan bir uslubu var. maho aga parcalar onu.
imamoglu daha uysal ve cözümcü bir uslubu var. maho aga'nin süper gücleri islemiyor.
imamoglu durusu ile sag kesime daha yakin dolayisi ile tartismasiz imamoglu.