Sık geçen başlıklar
anneannem örneği var benim önümde. eskiden "ay şu kızın mezuniyetini göreyim de öyle öleyim" derdi. mezun oldum, "bir işte çalıştığını göreyim öyle öleyim" derdi. iş buldum, 15 senedir çalışıyorum. "evlendiğini göreyim öleyim" derdi. evlendim üstüne boşandım çocuk doğurdum bir de. şimdi de "şu çocukların sırtlarında çantalarıyla okula gittiklerini göreyim de öyle öleyim" diyor. allah daha da uzun ömür versin 82 yaşında benim minnoş. ölümün ideal yaşı yoktur. genci de çok yaşlısı da hep yaşamak ister.