Sık geçen başlıklar

yasiladam 1

ekşi profili
de ve da bağlaç ve eklerinin doğru kullanımını bilen birisi bu yanlışı görmekten kaçamaz. çünkü çok saçma bir anlam kayması oluştuğu için rahatsız eder.

ergen beyinler bunu keyfi sanıyor sanırım. biraz okuyup yazarsanız keyfi olmadığını, rahatsızlık verici ve anlamayı zorlaştırıcı bir hata olduğunu görürsünüz.

edit: noktalama