Sık geçen başlıklar

hep beni buluyo 3

ekşi profili
çirkin ve mutluyuz. *bari burada huzur bulalım. twitter’a retrolu hikayeli foto atamıyoz, instaya müzikli resimli duck face storysi koyamıyoz.

anonimli isimsiz dibine kadar saçmalayıp kullandığımız bi sosyal mecramız var. kimseye de bi zararımız yok. motto sağlam
“zeki müren bizi görmediği için hepimiz güzeliz” .d