Sık geçen başlıklar
ben hakikaten bu ev sahibi-kiracı yönetmeliklerini anlamıyorum. ev sahibi yasal süreyi tanımasına rağmen kiracıyı çıkaramıyor, kiracı naparsan yap diyebiliyorsa burada bir problem var demektir.
sorun tam da burada. bir tarafın düşüncelerinin beyin yıkama olarak nitelendirilirken diğerinin görüşlerinin ifade özgürlüğü olarak görülmesi. kendinden olmayanı düşmanlaştırma.