baba biz bu var yokken ne izliyomuşuz lan? atılan gollerin yarısı geçersiz amk.
Sık geçen başlıklar
kibar oldugum icin pipi diyorum 5
ekşi profilipremier lig askerden yeni gelmiş gibi başladı valla.
hepsiyle paladin bas.
"k" ne amk.
"k" ne amk.
kendilerine sabırlar dilediğim yazarlardır.
ortopedik tabanlık konusu önemli. birincisi; en kalitelisinden alın. ikincisi; botunuzu iki numara büyük alın. (1 değil, 2) tüm bunlara rağmen, ayaklarınızı rahatsız hissediyorsanız tabanlığı çıkarıp atın. ısrar etmeyin tabanlık bazen daha kötü yara yapıyor ayakları. vatka olayına girmeyin. edit: söylediklerim kışlık bot için geçerli.
bi dolu malzeme götürüp kendinize yük yapmayın. bol don ve atletinizin olması baya faydalı ama; özellikle ilk zamanlar çamaşır yıkatıcam diye uğraşmamak büyük lüks.
onun dışındaaa.. bu saatten sonra ben mi gideyim amk.
365. kd'den selamlar *
ortopedik tabanlık konusu önemli. birincisi; en kalitelisinden alın. ikincisi; botunuzu iki numara büyük alın. (1 değil, 2) tüm bunlara rağmen, ayaklarınızı rahatsız hissediyorsanız tabanlığı çıkarıp atın. ısrar etmeyin tabanlık bazen daha kötü yara yapıyor ayakları. vatka olayına girmeyin. edit: söylediklerim kışlık bot için geçerli.
bi dolu malzeme götürüp kendinize yük yapmayın. bol don ve atletinizin olması baya faydalı ama; özellikle ilk zamanlar çamaşır yıkatıcam diye uğraşmamak büyük lüks.
onun dışındaaa.. bu saatten sonra ben mi gideyim amk.
365. kd'den selamlar *