Sık geçen başlıklar

367. dönem askere gidecek sözlük yazarları 1

ekşi'de gör
kendilerine sabırlar dilediğim yazarlardır.

ortopedik tabanlık konusu önemli. birincisi; en kalitelisinden alın. ikincisi; botunuzu iki numara büyük alın. (1 değil, 2) tüm bunlara rağmen, ayaklarınızı rahatsız hissediyorsanız tabanlığı çıkarıp atın. ısrar etmeyin tabanlık bazen daha kötü yara yapıyor ayakları. vatka olayına girmeyin. edit: söylediklerim kışlık bot için geçerli.

bi dolu malzeme götürüp kendinize yük yapmayın. bol don ve atletinizin olması baya faydalı ama; özellikle ilk zamanlar çamaşır yıkatıcam diye uğraşmamak büyük lüks.

onun dışındaaa.. bu saatten sonra ben mi gideyim amk.

365. kd'den selamlar *