Sık geçen başlıklar

posta kodum da ayni yavrum 5

ekşi profili
sadece fenerbahçe tarihine değil, euroleague tarihine geçen maç.

ilk kez saha avantajı olmayan bir takım deplasmandaki 2 maçı da alarak seriye 0-2 olarak başladı.

edit : marjinal bir nick olsun uyarısı üzerine, bu formatta ilk defa oluyor. 2000-2001 yılında tau ceramica (şimdinin baskonia'sı) da yapmış fakat o zaman format tamamı ile değişik, final four falan yok.