Sık geçen başlıklar

stirian 3

ekşi profili
galatasaraylıyım, bütün futbol takımlarının boka battığı dönemde, seyircisiyle gücümüze güç katan, biber gazı paylaştığımız bütün arkadaşları gözlerinden öperim. her şampiyonluk onların olsun, yeter ki bir gün yine akm'nin önünde kolkola birbirimizin tezahüratlarını söyleyebilelim.

yemişim ligini.
uyumayacaksın
memleketinin hali
seni seslerle uyandıracak
oturup yazacaksın
çünkü sen artık o sen değilsin
sen şimdi ıssız bir telgrafhane gibisin
durmadan sesler alacak
sesler vereceksin
uyuyamayacaksın
düzelmeden memleketin hali
düzelmeden dünyanın hali
gözüne uyku giremez ki...
uyumayacaksın
bir sis çanı gibi gecenin içinde
ta gün ışıyıncaya kadar
vakur metin sade
çalacaksın.

(bkz: melih cevdet anday)
#hayır!