galatasaraylıyım, bütün futbol takımlarının boka battığı dönemde, seyircisiyle gücümüze güç katan, biber gazı paylaştığımız bütün arkadaşları gözlerinden öperim. her şampiyonluk onların olsun, yeter ki bir gün yine akm'nin önünde kolkola birbirimizin tezahüratlarını söyleyebilelim.
yemişim ligini.
17.05.2017 · 11. sıra
stirian
16.05.2017 00:21