Sık geçen başlıklar

15 mayıs 2017 bursaspor beşiktaş maçı 3

ekşi'de gör
galatasaraylıyım, bütün futbol takımlarının boka battığı dönemde, seyircisiyle gücümüze güç katan, biber gazı paylaştığımız bütün arkadaşları gözlerinden öperim. her şampiyonluk onların olsun, yeter ki bir gün yine akm'nin önünde kolkola birbirimizin tezahüratlarını söyleyebilelim.

yemişim ligini.
bir tarafta ligin ilk devresindeki maçın akabinde meydana gelen patlamadan sonra kendilerine sahip çıkan beşiktaş taraftarlarını görünce "aramızda bundan sonra düşmanlık bitmiştir" diyen ancak her ne hikmetse bu maçtan önce tüm nefretlerini yeniden kusan takım ile aynı olay yine olsa yine aynı şekilde davranacak takım arasında oynanacak maçtır.

bu işler karakter meselesi. karakteriniz yoksa ne dediğinizi unutur, rezil olursunuz. tarih unutmaz.