Sık geçen başlıklar

tamam bizim koy metropol 3

ekşi profili
çok klişe ama spor bunlardan biridir. düzenli yapılan egzersiz ve sonrasında salgılanan hormonlar zannediyorum bu tip duygu durumlarını düzenliyor veya belki de etkisini azaltıyor.

edit: ne zaman karamsarlığa düşsem veya anksiyetenin geldiğini hissetsem, kendimi zorlayıp yaptığım (biliyorum, insanın canı hiçbir şey yapmak istemiyor) egzersiz sonrası hep daha iyi hissettim. ironiktir ki zamanla güzel bir alışkanlık haline geliyor.