Sık geçen başlıklar

tekamacozgurluk 6

ekşi profili
buralardayım.
kimselere anlatamadığınız bir derdiniz ve içinizi dökmek için 40+ birilerine ihtiyacınız varsa dinlerim.
derman olabilir miyim bilemem ama bazen insan hiç tanımadığı birine daha rahat döküyor içindekini, yargılar mı kaygısı taşımadan.

önemli not:
'bir kulunu çok sevdim o beni hiç sevmiyor' temalı, jiletle bilek kesme kıvamında ergen dertlerle gelmeyin, kırarım kalbinizi, bi' derdiniz daha olur.
niye özgürce dile getirmemem gerektiğini anlamadığım 'devamlı belirtme' hali
inananlar inandıkları dinin tüm söylemlerini, her gün 5 vakit gözümüze sokacak, yetmeyip bizi de ya onlar gibi yaşamaya zorlayacak, ya da hadi en naifi diyelim bizim için vahvahlanacak filan ampır ampır... daha bi dünya saçmalık....
ben istediğim gibi ifade özgürlüğümü istediğim yerde kullanamayacağım
auuuvv, bak sen, niye ki

agnostiğim ve bunu dile getirirken ifade özgürlüğümü her yer ve her şart altında kullanırım, kimseye de sormam, sana da güzel kardeşim

bi kurtulun şu insanlara neyi yapıp neyi yapmayacaklarını söyleme densizliğinden
haddiniz değil

edit:imla