Sık geçen başlıklar

lokmanhakim 7

ekşi profili
olum tam olarak ne oldu lan acaba acayip merak ediyorum. ben olayın öyle siyasi tarafını değil de magazin yönünü merak ediyorum. camlar, çerçeveler indi mi altın varaklar havada uçuştu mu mesela. herkes benimle dalga geçiyor, imajım yerle bir ama sana toz konduğu yok mu dendi? ah bi bilsek....
oğlum adam en azından maça çağrılmış ne ezikliği. ara tatilde memlekete gittim. kardeşim, kuzenler falan halı saha maçı ayarlamışlar. bana neden haber vermediniz diye sordum, abi rakip çok güçlü dediler. cevaba bak. anama söv daha iyi. ben de gittim saha kenarından maç izleyip taktik (!) verdim. sürekli defansta duran tip ezikse ben ne oluyorum amk?

boy 180 cm. kilo 100. biraz düşününce sanki haklılar gibi. ben olsam ben de çağırmam kendimi. o götle ne yapacam halı sahada. ama zayıflıyorum. zayıflayınca da çağırmazlarsa o zaman çok pis söverim.

hay mnskm. adamın erinmeyip başlık açtığı mevzuya bak. bana da bu başlık altına entry yazdırdı. takılmayın gençler böyle şeylere. bunlar basit mevzular. valla bak. hayat böyle basit kaprislerle çekilmez la.
düğünlerde gelinle damadın ilk dansında "ya bunlar ne konuşuyorlar aralarında böyle?" diye merak edenler: bi bok konuşmuyoruz. sırf bizden önceki düğünlerde gördüğümüz için biz de konuşuyomuşuz gibi yaptık. merak edilecek bişey yok.