Sık geçen başlıklar

bekaretini sozlukte satan erkek 2

ekşi profili
futboldan anlarım ama takım tutmuyorum. burada o kadar cok yazılmış ki bariz 2 hatalı gol yedi diye. açıp bakmak istedim yediği gollere.

bu gollere bariz hatalı diyenle futbol falan konuşmayın, boşuna zaman kaybı.
ahahahahaha. evet çıktığında çıkıcak olan ekonomik krize, reisciler diyecekmiş ki. hadi ya tüh bak nasıl da kötü yönettik ülkeyi. evet dediğimiz için böyle oldu.

yahu siz şu dediğinize inanıyo musunuz allasen? ben sana söyleyim ekonomik krizden sonra ne diyecekler, sen de yaz bi kenara. " evet çıkmasını kendine yediremeyen dış mihraklar, ekonomik darbe yapmaya çalışıyor" bakın aynen bu. bu gerçek. bundan farklı bişey derlerse gelin yüzüme tükürün.