Sık geçen başlıklar

theparanoidandroid 1

ekşi profili
x olacaksa olsun, y olacaksa gelsin diye diye tünel bombok bir yere çıktı lan, uyanın. buna da gelsin demeyin amk artık.

analar ağlamayacaksa -> çözüm süreci -> şehirlere inen terör -> bok yolu

vesayet bitecek darbeler olmayacaksa -> yetmez ama evet -> paralel -> 15 temmuz -> bok yolu

kaos bitecekse -> yeniden seçim -> bombalar içimizde, dolar 4tl -> bok yolu

buna da evet deyin de görün ebenizin amını.