x olacaksa olsun, y olacaksa gelsin diye diye tünel bombok bir yere çıktı lan, uyanın. buna da gelsin demeyin amk artık.
analar ağlamayacaksa -> çözüm süreci -> şehirlere inen terör -> bok yolu
vesayet bitecek darbeler olmayacaksa -> yetmez ama evet -> paralel -> 15 temmuz -> bok yolu
kaos bitecekse -> yeniden seçim -> bombalar içimizde, dolar 4tl -> bok yolu
buna da evet deyin de görün ebenizin amını.
06.04.2017 · 24. sıra
theparanoidandroid
05.04.2017 09:53 ~ 09:58