cumhurbaşkanlığının danıştay kararına ihtiyacı yok. tek gecede açabilirler. 90lardaki nostaljik mağduriyetleri tekrar diriltme çabası olarak görüyorum. danıştay olmaz derse şova başlarlar. gerçi danıştay yukarısı ne derse onu karar olarak alır. özerkmiş gibi yapıyor türkiye'de kurumlar son 6-7 yilda.
Sık geçen başlıklar
richter 5
ekşi profiliyazarlığa adım atan çaylakların, ilk entryleri ile formatı yıkıp viran eyledikleri başlıktır.
büyüklük değil işlev önemli sözünü hatırlatır. hindistan da 7. ama sokakları bok götürüyor. neden böyle oluyor, çünkü para tüm hintlilere eşit dağılmıyor. hükümete yak7n bir grup hintli iş adamına gidiyor o para ve her artan milli gelirde de o para onların kasasına gitmeye devam ediyor. en dipteki milyonlar için bir gelişne olmuyor. aynı durum bizde de geçerli. herkese eşit dağılsa 4 kişilik bir ailenin evine yılda 350.000 tl para girmesi gerekir. ama yılda toplam 25 bin tl ve altında para giren milyonlarca aile var. elalemin parasına sevinen fakirler de mutlu oluyor. ne güzel yutmuş millet zokayı yahu.
"sayım cmrbaşkınim" demenin de bir bedeli var fiko. saraydan gelen bir karar vardır.
bizim yerli ve milli araba projemiz yanında bir hiçtir.