Sık geçen başlıklar

türkiye'nin dünya'nın 13. büyük ekonomisi olması 1

ekşi'de gör
büyüklük değil işlev önemli sözünü hatırlatır. hindistan da 7. ama sokakları bok götürüyor. neden böyle oluyor, çünkü para tüm hintlilere eşit dağılmıyor. hükümete yak7n bir grup hintli iş adamına gidiyor o para ve her artan milli gelirde de o para onların kasasına gitmeye devam ediyor. en dipteki milyonlar için bir gelişne olmuyor. aynı durum bizde de geçerli. herkese eşit dağılsa 4 kişilik bir ailenin evine yılda 350.000 tl para girmesi gerekir. ama yılda toplam 25 bin tl ve altında para giren milyonlarca aile var. elalemin parasına sevinen fakirler de mutlu oluyor. ne güzel yutmuş millet zokayı yahu.