Sık geçen başlıklar
namusumla yaziyorum 4
ekşi profilidenize açılan aybike banko.
bunu yapmayacaktin.
bunu yapmayacaktin.
gayet normal bir şey söyleyen kadın.
yalnız yukarıdaki arkadaşa söyleyin normal doğum çağ dışı bir olay değil adı üzerindedir.
çok güzel doğurdum bağırmadan ve korkunç hikayeler anlatacak şeyler yaşamadan. kadın doğum uzmanı bile normal doğum yaptığımı vajinal muayene sırasında anlayamadı ama hala kalkıp sidik muhabbeti diyor.
biz sizin bitmek bilmeyen ameliyat yeri sızınızla alay ediyor muyuz acaba? kadınlari ortadan boluverdi durduk yerde.
korkuyorum cesaretim yok de kır dizini otur aşağıya bu neyin havası allasen? ben çocuğumu doğurduğum gün kendime elmalı turta yaptım eminim sen günlerce kendi başına yataktan dogrulamamissindir. bu mu normal afedersin?
herkes sezaryen olabilir doğumda sıkıntı yaşanır yahut fiziksel yapı uygun değildir bu gayet normal, korkup da sezaryen istemek de oyle ama sezaryen doğumla övünüp normal doğum yapan insanlar hakkında bu şekilde konuşmak nedir ben çözemedim. kıskançlık olsa gerek.
yalnız yukarıdaki arkadaşa söyleyin normal doğum çağ dışı bir olay değil adı üzerindedir.
çok güzel doğurdum bağırmadan ve korkunç hikayeler anlatacak şeyler yaşamadan. kadın doğum uzmanı bile normal doğum yaptığımı vajinal muayene sırasında anlayamadı ama hala kalkıp sidik muhabbeti diyor.
biz sizin bitmek bilmeyen ameliyat yeri sızınızla alay ediyor muyuz acaba? kadınlari ortadan boluverdi durduk yerde.
korkuyorum cesaretim yok de kır dizini otur aşağıya bu neyin havası allasen? ben çocuğumu doğurduğum gün kendime elmalı turta yaptım eminim sen günlerce kendi başına yataktan dogrulamamissindir. bu mu normal afedersin?
herkes sezaryen olabilir doğumda sıkıntı yaşanır yahut fiziksel yapı uygun değildir bu gayet normal, korkup da sezaryen istemek de oyle ama sezaryen doğumla övünüp normal doğum yapan insanlar hakkında bu şekilde konuşmak nedir ben çözemedim. kıskançlık olsa gerek.
e dün nazi kalintisi, bugün srebrenica katliami bu adamlar ne biçim bi insanlarmis neden bizim bakanimizi gönderip yem ediyorsunuz sayın cb? ayrıca gurbetçi kardeşlerimizi ne zaman kurtaracaksınız oradan duyun sesimi?