Sık geçen başlıklar

marlboromen 4

ekşi profili
sürekli ikamet edilen yerlerdeki zeminden bahsedilmiş. hepimiz depreme nüfusa kayıtlı olduğumuz adreslerde yakalanmayacağız. kimimiz işte,kimimiz okulda,bazılarımız bankada, hastahanede yada viyadük geçerken arabada yakalanacağız. buraların da zeminini, bina mukavemetini hesaba katmamız gerekiyor. eviniz çamur zeminde ama istanbul'un en sağlam zemininde yada tam tersi bir şekilde de yakalanabilir siniz. doğru olan şehrin tamamını göz önünde bulundurmak ve 20 yıldır toplanan deprem vergileri ile bu şehire ne yapıldığını sorgulamak.
gittikleri ülkede seçim olduğu zaman hak ve özgürlüklere önem veren yönetimlere oy vermeleri ama konu yasamadiklari ülke olduğunda bizi karanlığa mahkum etmeleri örnek olarak garson olarak çalışıp benim aldığım paranın 5 misli maaş alırsın benim rüyamda bile goremeyecegim araçlara binersin hatta sahip olursun bu araca benim aldigimin yarısı ücretle yakıt alırsın ama bana reva gördüğün vatan millet sakarya . tamam milliyetçi olmakta bir problem yok ama medeniyet kıtasında vatandaşlık alıp akşam haberlerde mehter marşı dinleyerek milliyetçilik olmuyor güzel kardeşim gel beraber yaşayalım türkiyede garsonluk yap benim yaşadığım hayatı yasa ve ondan sonra görelim milliyetçi misin liberal misin solcu musun ???
not: olurda gelirsen benden duymuş olma ama muhtemelen vatan haini sıfatı yiyeceksin ulan bukadar da olmaz dediğin an haberin olsun...
zaten sende bunu bildiğin için uzaktan ahkam kesiyorsun. tipik bir "ele verir talkımı kendi yutar salkımı" olayı
o yüzden ne milliyetciliginize nede bu ülkeye olan sevginize zerre kadar inanmıyorum

edit: yine vatan haini olmuşum sabah sabah.sen vatan sevdalısı; iran uçağı iran hava sahasından çıktık anonsundan sonra çarşafları çıkarıp mini etek giyip hostese viski siparişi veren insandan,şeriat isterim deyip ülkesinden kaçarak,şeriat ile yönetilen ülkeler yerine londradan tweet atan zihniyetten,hollanda polisine burası türkiyemi tutuklayamazsın beni diyen adamdan daha fazla milliyetçiyim. ama bu milliyetçilik size gelmez