bu denge politikasını ismet inönü yaptı diye hergün etmediğiniz hakaret kalmıyor ölmüş adama. şimdi desteklediğiniz siyasi parti yapınca makbul mü oldu??
yemezler. git ötede yap algını...
12.09.2022 · 46. sıra
marlboromen
11.09.2022 20:26