Sık geçen başlıklar

ikitekerlibisiklet 2

ekşi profili
oslo, norveçten sesleniyorum.. norveç hic öyle sandığınız gibi bir yer değil....

sandığınızdan çok daha iyi.. *

e: vay arkadas, normalde kutum buyuktur de, bu kadar mesaji benim kutu bile alamadi.. nazar boncugum catladi, alacaginiz olsun..
tanim da vereyim: cok da sey etmemeniz gereken durum, insanoglu herseye alisiyor.

e2: tamam bu son. bakin arkadaslar bu konuda ciddiyim... bazi insanlar burada sosyalizm falan oldugunu iddia ediyor!..

evet. var.