oslo, norveçten sesleniyorum.. norveç hic öyle sandığınız gibi bir yer değil....
sandığınızdan çok daha iyi.. *
e: vay arkadas, normalde kutum buyuktur de, bu kadar mesaji benim kutu bile alamadi.. nazar boncugum catladi, alacaginiz olsun..
tanim da vereyim: cok da sey etmemeniz gereken durum, insanoglu herseye alisiyor.
e2: tamam bu son. bakin arkadaslar bu konuda ciddiyim... bazi insanlar burada sosyalizm falan oldugunu iddia ediyor!..
evet. var.
23.04.2021 · 41. sıra
ikitekerlibisiklet
22.04.2021 13:09 ~ 17:31