Sık geçen başlıklar
bir adam aynı tip insanları 3-5 kere silkeleyip, her seferinde en fazla 3-5 ay içeride yatıp çıkabiliyorsa; o adam dahidir. haydi büyük üstat! yeni helal projelerini bekliyoruz. *
bir süre birden bire fahiş zam gelen ürünlerden uzak durun. maaşlara %3-5 zam geliyorken, doları bahane edip her şeye %100 zam yapanlara para kazandırmayın. bu krizin yükünü sadece biz tüketiciler üstlenmek zorunda değiliz. madem kriz var devlet de az kazanacak, banka da az kazanacak, üretici de az kazanacak, esnaf da az kazanacak; biz de tüketici olarak az kaybedeceğiz. şuanki durumun özeti: biz çok kaybediyoruz, tüccarlar ve banka aynı kazanıyor, devlet çok kazanıyor.