Sık geçen başlıklar

niye gereksiz olsun 2

ekşi profili
fetöcüleri kemalistler ile el biriliğiyle toparladık hamdolsun.
bir bahane de kemalistleri safdışı bırakmak için lazımın türkçesi dolanıyor bu aralar.

referandumda evet çıkması için önümüzdeki 2 ayda daha çok mağduriyet lazım. ortalıkta kimse kalmayınca elde ne varsa onu kullanacaklar.
perinçek, tsk rahatsız filan hep bu oyunun senaryoları bence.

10 yıl sonra bugünler için ne tezgahlar dönmüş arkadaş diyeceğiz...