Sık geçen başlıklar

ben cok ciddiyim ama 2

ekşi profili
gönlünce dışarıda dolaşamazdı. istediği hayatı yaşayamazdı. evlenmeye zorlanırdı, evlenmezse "adı" çıkardı.

birileri "hamile kadın evden çıkmasın" bile derdi ona, o zaman da insandan sayılmazdı.

en kötüsü de savunulmaya mahkum bırakılıp, savunanı olmazdı.