gönlünce dışarıda dolaşamazdı. istediği hayatı yaşayamazdı. evlenmeye zorlanırdı, evlenmezse "adı" çıkardı.
birileri "hamile kadın evden çıkmasın" bile derdi ona, o zaman da insandan sayılmazdı.
en kötüsü de savunulmaya mahkum bırakılıp, savunanı olmazdı.
02.02.2017 · 15. sıra
ben cok ciddiyim ama
01.02.2017 17:10