gelmiş yine dalyaraklar ne popülerse veya neyi biliyorsam o geleceğin dilidir diyen.
geleceğin dili yoktur. amaca uygun dil vardır. c++ c# java,swift,python, matlab, php, r, javascript’siz gelecek düşünülemez.
Sık geçen başlıklar
syl0w 3
ekşi profili(bkz: gerçek helikopter böceği bu değil)*
ayriyeten görünce dalyan gibi boyuma, sert bakışlarıma ve 30’luk inşaat demiri sakallarıma bakmadan “annüeee” diye ağlayarak tepinerek kaçacağım böceğin burnundaki kılıcı * tutan koca yürekli adam, sana söylüyorum:
-benim cumhurbaşkanı adayım sensin.
ayriyeten görünce dalyan gibi boyuma, sert bakışlarıma ve 30’luk inşaat demiri sakallarıma bakmadan “annüeee” diye ağlayarak tepinerek kaçacağım böceğin burnundaki kılıcı * tutan koca yürekli adam, sana söylüyorum:
-benim cumhurbaşkanı adayım sensin.
düşündüm taşındım ülkece başımıza gelen ne varsa, ülke olarak winrar programını satın almadan kullanmamızdan kaynaklandığını anladım. böylesi bir terbiyesizlik olmaz.
adamlar efendi edendi bak kardeşim bu şirkette o kadar kişi ekmek yiyor. bak zorlamıyorum 40 gün denedin ettin gel şu programı satın al diye uyarı penceresi açıyor.
biz ülkece hemen kapat tuşuna basıyoruz. haa gavurlarda aynısını yapıyor ama onlar zaten gavur. çünkü gavur olmak bunu gerektirir. yoksa ne anladım gavurluktan?
o yüzden yıllardır açlıkla, haciz ile mücadele eden, çaycının bile maaşını veremeyen winrar gmbh şirketinin ahını almayalım.
adam gelse, niye almıyon lan dese, en zengininden fakirine hepimiz utancımızdan yere bakarız.
yapmayın a yiğitler!
adamlar efendi edendi bak kardeşim bu şirkette o kadar kişi ekmek yiyor. bak zorlamıyorum 40 gün denedin ettin gel şu programı satın al diye uyarı penceresi açıyor.
biz ülkece hemen kapat tuşuna basıyoruz. haa gavurlarda aynısını yapıyor ama onlar zaten gavur. çünkü gavur olmak bunu gerektirir. yoksa ne anladım gavurluktan?
o yüzden yıllardır açlıkla, haciz ile mücadele eden, çaycının bile maaşını veremeyen winrar gmbh şirketinin ahını almayalım.
adam gelse, niye almıyon lan dese, en zengininden fakirine hepimiz utancımızdan yere bakarız.
yapmayın a yiğitler!