yozgat'ın ve çorum'un herhangi bir köyünde kendisinden güzel kızlar vardır.
millete çomar diyen ekşicilerin ne kadar abaza olduğunu göstermesi açısından iyi bir parametre.
Sık geçen başlıklar
han hazretleri 7
ekşi profilidünyanın en ırkçı milletlerinden biri olan "katil batı kulübünün" üyelerinden almanların öfkesini kazanmışmışmış.
benim dedem olanları bizzat anlatıyor. ermenilerin nasıl ruslara güvenerek köyleri bastığını, müslüman anadolu halkının elinde silah vs olmadığı ve devletin de yeterli destek vermediği için onlara karşı koyamadığını, ermenilerin kafasına göre nüfus katli yaptığını bizzat anlatıyor.
alman öfkelenmesin fazla. ermeniler gariban anadolu halkını yeterince öfkelendirip "tak" ettirdi zaten canına.
siktirin gidin ermenilere ağlayın "siz neden böyle yaptınız? neden katliam yaptınız?" diye.
orospu çocukları sizi.
benim dedem olanları bizzat anlatıyor. ermenilerin nasıl ruslara güvenerek köyleri bastığını, müslüman anadolu halkının elinde silah vs olmadığı ve devletin de yeterli destek vermediği için onlara karşı koyamadığını, ermenilerin kafasına göre nüfus katli yaptığını bizzat anlatıyor.
alman öfkelenmesin fazla. ermeniler gariban anadolu halkını yeterince öfkelendirip "tak" ettirdi zaten canına.
siktirin gidin ermenilere ağlayın "siz neden böyle yaptınız? neden katliam yaptınız?" diye.
orospu çocukları sizi.
efendi ve ahlaklı beşiktaşlılara göre kusuru rakiplere tekme savurması değil, düzgün orta yapmamasıdır.
allah rakibin bile şereflisini versin.
allah rakibin bile şereflisini versin.
(bkz: dert nedir nasıl sikilir)
rezalete uğrayan kişi amacına ulaşmış.
ekşicilerin tepkisini çekmesi için şirkete o kadar yazı döşeyen kişi çıkarını elde ettikten sonra entry'i siliyor.
ekşiciler yine bir mendil gibi kullanılıp kenara atıldı. :)
ekşicilerin tepkisini çekmesi için şirkete o kadar yazı döşeyen kişi çıkarını elde ettikten sonra entry'i siliyor.
ekşiciler yine bir mendil gibi kullanılıp kenara atıldı. :)
her şey iyi güzel de tipik türk kızı kafasıyla bitirmiş.
kızımız her yerden rica minnet bir şey istiyor, kaymakamlık da yardım etmiş ama kız olayın sonunu "kimsenin desteğine ihtiyacımız yok" diye bitirmiş. ironi ise komik, değilse bu çelişkili kafa ile bilim biraz zor.
kızımız her yerden rica minnet bir şey istiyor, kaymakamlık da yardım etmiş ama kız olayın sonunu "kimsenin desteğine ihtiyacımız yok" diye bitirmiş. ironi ise komik, değilse bu çelişkili kafa ile bilim biraz zor.