Sık geçen başlıklar

istimna 4

ekşi profili
yahu kardeşim nasıl normal geliyor sokakta köpek yaşaması size. bak ankara'da sabahtan beri yağmur yağıyor. hayvan dışarıda su içerisinde. böyle mi yaşasın bu hayvan. ona da yazık değil mi? hep imrenilen avrupa'da 1 tane hayvan yok sokakta. insanlar almış köpeğini gezdiriyor. hepsi sahipli, huzurlu, mutlu.
akıl alır şey değil sokakta hayvan yaşaması. bunu anlamamakta ısrar etmek çok tuhaf.
tavuk uçmaktan değil yere indiğinde arkasından gelen parasutten korkuyor.benim kümeste horoz her girdiğimde bana saldırıyor mesela çareyi şemsiyede buldum.üzerime gelince bir açıyorum şak.nereye kacacagini şaşırıyor denyo.tavuk cinsi büyük poşet tarzı şeylerden acaip korkuyor.