Sık geçen başlıklar

stormace 2

ekşi profili
konu ölen arkadaş ile ilgili olduğu için.

agnostik olarak ben; ölen arkadaşım müslüman ise cenaze namazına, hristiyan ise kiliseye, ateist ise gömülmek/küllerini serpmek her ne ise isteği onu yerine getirmek. kısacası ölen arkadaşıma değer verdiğim için inanışına saygı göstererek hareket ederim.