konu ölen arkadaş ile ilgili olduğu için.
agnostik olarak ben; ölen arkadaşım müslüman ise cenaze namazına, hristiyan ise kiliseye, ateist ise gömülmek/küllerini serpmek her ne ise isteği onu yerine getirmek. kısacası ölen arkadaşıma değer verdiğim için inanışına saygı göstererek hareket ederim.
23.02.2017 · 12. sıra
stormace
22.02.2017 00:21