Sık geçen başlıklar

nomoreplayer 4

ekşi profili
mazoşist gibi on defa izledim. her defasında ailemin/çevremin değerini daha iyi anladım bir sekilde bu gibi kızlardan hoşlanmayacak biri olarak yetişebildigim için. her defasında şükrettim ailemde, çevremde böyle bir tip olmadığı için.
bugün başlığına yazılanları okudukça 3 senedir top oynamayan takıma gelip 6 haftada şapkadan tavşan çıkaramadığı için aykut kocamana sallayan alexsporlulara olan şaşkınlığım geçti yemin ederim.

kendisini sevmesem bile 2 senedir şampiyonluk sevinci yaşattığı taraftarlar tarafından 45 dakikada bu kadar net silinebilmesi enteresan.