Sık geçen başlıklar

sevilmediği için isyan eden kız 1

ekşi'de gör
mazoşist gibi on defa izledim. her defasında ailemin/çevremin değerini daha iyi anladım bir sekilde bu gibi kızlardan hoşlanmayacak biri olarak yetişebildigim için. her defasında şükrettim ailemde, çevremde böyle bir tip olmadığı için.