fetö demiyorduk da feto fetoş fettoş filan diyorduk hey gidi günler.
Sık geçen başlıklar
nereveone 3
ekşi profilibenim bu.
çok seviyorum, ankaradan başka yerde yaşamayı denedim olmadı geri döndüm. o antalya illetine 10 ay dayanabildim. çok zordu sözlük. ankara'nın gözünü seveyim. istanbul'un da allah belasını versin.
çok seviyorum, ankaradan başka yerde yaşamayı denedim olmadı geri döndüm. o antalya illetine 10 ay dayanabildim. çok zordu sözlük. ankara'nın gözünü seveyim. istanbul'un da allah belasını versin.
tamam adresini ver patlatsınlar.
anlamadılar meselenin yılbaşı olmadığını.
gerici yobaz söylemi
edit: kim havaya uçurursa uçursun olarak değiştirilmiş başlık.
şimdi daha çok sinirlendim.
ne demek kardeşim kim havaya uçurursa uçursun? senin devletin bu ülkenin güvenliğini sağlayacak, güvenliğin sağlanması ile alakalı birimleri güçlendirecek, bunların içerisinde terör örgütü mensubu varsa toplayıp bunları havaya uçuracak.
ha devlet ülke güvenliğini sağlayamıyorsa, sessizce çekip gidecek. ya başkanlık, ya kaos demeyecek.
yine de sen havaya uçmaya razıysan, buyur uç.
anlamadılar meselenin yılbaşı olmadığını.
gerici yobaz söylemi
edit: kim havaya uçurursa uçursun olarak değiştirilmiş başlık.
şimdi daha çok sinirlendim.
ne demek kardeşim kim havaya uçurursa uçursun? senin devletin bu ülkenin güvenliğini sağlayacak, güvenliğin sağlanması ile alakalı birimleri güçlendirecek, bunların içerisinde terör örgütü mensubu varsa toplayıp bunları havaya uçuracak.
ha devlet ülke güvenliğini sağlayamıyorsa, sessizce çekip gidecek. ya başkanlık, ya kaos demeyecek.
yine de sen havaya uçmaya razıysan, buyur uç.