birgün gazetesinin yarınki manşeti.
https://twitter.com/…tesi/status/809478503183843328
halka dolar bozun çağrısı yapan devletimiz, erdoğan'ın damadı olan selçuk bayraktar'ın firmasına, sadece 6 iha için 36 milyon dolar ödemiş!
alkışlıyoruz.
not: bu gazeteyi alın, bu emek boşa gitmemeli.
edit: bazı mallar, sanki devletin iha almasına bozulmuşuz gibi davranmasın. alır, devlet ihtiyacı varsa alsın da. yerli üretim diye kakalanan bir iha'ya 6 milyon dolar ödenmesi ve dahası 'dolar' ödenmesidir mevzu. ulan madem dışarıdan da hemen hemen aynı paraya alabiliyoruz, o zaman niye yerli üretim martavalı okuyoruz? ha madem yerli üretim diye kasıyoruz, niye ödemeyi tl ile yapmıyoruz?
edit 2: 'vikipedi'ye göre bir heron 10 milyon dolar gözüküyor'muş. @kanaat onderi'ne bilgi için teşekkürler.
Sık geçen başlıklar
augustory 5
ekşi profili
az önce gerçekleşmiştir.
tüsiad başkanı cansel başaran symes, tüsiad yüksek istişare konseyi toplantısında "ohal'in bir an önce kaldırılması, khk ile yönetimin sonuna gelinmesini bekliyoruz. toplumsal mutabakat zemininin oluşturulması, birleştirici söylemlerin hayata geçirilmesini istiyoruz" dedi.
http://www.cumhuriyet.com.tr/…agir_elestiriler.html
tüsiad başkanı cansel başaran symes, tüsiad yüksek istişare konseyi toplantısında "ohal'in bir an önce kaldırılması, khk ile yönetimin sonuna gelinmesini bekliyoruz. toplumsal mutabakat zemininin oluşturulması, birleştirici söylemlerin hayata geçirilmesini istiyoruz" dedi.
http://www.cumhuriyet.com.tr/…agir_elestiriler.html
2 gün önce esed'in hükümdarlığına son vermeye suriye'deyiz diyen rte'nin muhtarlarla yaptığı toplantıda attığı geri vitestir. cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan, "fırat kalkanı'nın amacı herhangi bir ülke ya da kişi değil terördür" dedi.
kaynak
kaynak
"öso'dakiler ılımlı muhalif, ülkelerini kaybetmemek için çalışan namuslu insanlar" şeklinde olan hulusi akar yorumu.
tsk'nın geldiği içler acısı durumun en net göstergesi. laik bir ülkenin ordusunun başındaki isim, 'cihatçılar' için 'ılımlı muhalif' diyorsa varın gerisini siz düşünün.
edit: daha fenası 'öso içinde el kaide ve el nusra yok' demiş.
nasıl yok yahu? el nusra'nın el kaide'nin suriye kolu olduğundan bile bihaber ayrıca.
edit 2: laik fransa'nın da öso'yu desteklediği yönünde mesajlar alıyorum. laik bir ülkenin kendi çıkarları için, cihatçıları desteklemesi emperyalist politikalar açısından tutarlı. tutarsız olan 'öso'nun masumlaştırılmasıdır. fransa nerede türkiye nerede ayrıca. fransa emperyalist bir ülke, türkiye ise ancak emperyalist özentisi bir ülke... hem de etnik ve mezhepsel yapısı kırılgan.
tsk'nın geldiği içler acısı durumun en net göstergesi. laik bir ülkenin ordusunun başındaki isim, 'cihatçılar' için 'ılımlı muhalif' diyorsa varın gerisini siz düşünün.
edit: daha fenası 'öso içinde el kaide ve el nusra yok' demiş.
nasıl yok yahu? el nusra'nın el kaide'nin suriye kolu olduğundan bile bihaber ayrıca.
edit 2: laik fransa'nın da öso'yu desteklediği yönünde mesajlar alıyorum. laik bir ülkenin kendi çıkarları için, cihatçıları desteklemesi emperyalist politikalar açısından tutarlı. tutarsız olan 'öso'nun masumlaştırılmasıdır. fransa nerede türkiye nerede ayrıca. fransa emperyalist bir ülke, türkiye ise ancak emperyalist özentisi bir ülke... hem de etnik ve mezhepsel yapısı kırılgan.