Sık geçen başlıklar

sektorunde lider suser 1

ekşi profili
başlığına hergün sürekli diğer takım taraftarlarınca, lacivertliler böyle sikerdi ama acıtmazdı, yok kırmızılılar yapardı ama belimizi incitmezdi tarzı entryler giriliyor,

bu adamlar iki gün önce euroleague maçı yaptı ana-bacı gırla gitti, o naif entryler uçtu gitti neyse siz yine birbirinizi sikin göte para vermeyin, ama öyle artık eskisi gibi at koşturamayacağınızı kafanıza mıhlayın,

ne o taraftar eski romantik taraftar, ne de camia vur ensesine al lokmasına olan camia...