Sık geçen başlıklar

hastasiyim 2

ekşi profili
açık açık yapılan hırsızlık sebebiyle özür dilemesi gerek site.

bişeyler düzgün olmaya görsün, iki günde kokusu çıkıyo. hiç mi düzgün bişey kalmadı bu ülkede?

ceo efendi pişkin pişkin " daha önce alınmış ehü ehe.." falan diyo bir de.

ne demişlerdi: " insandaki yüz kızarması, utanma duygusunun belirtisidir! utanma ise, edebin!..
kızarmıyorsa yüzün, yoktur edebin!.."

(bkz: edepsiz ceo)
13 yaşındaki çocuklarla evlenilmesinin caiz olduğunu savunan ve konuşan adamı programına çıkararak midemi bulandırmış olan gazeteci.

ufacık çocuklara tecavüz etmeyi meşru gören o mahluklara açın bakalım ekranları.

şirin'miş.....olsan olsan korkunç olursun sen bence!