açık açık yapılan hırsızlık sebebiyle özür dilemesi gerek site.
bişeyler düzgün olmaya görsün, iki günde kokusu çıkıyo. hiç mi düzgün bişey kalmadı bu ülkede?
ceo efendi pişkin pişkin " daha önce alınmış ehü ehe.." falan diyo bir de.
ne demişlerdi: " insandaki yüz kızarması, utanma duygusunun belirtisidir! utanma ise, edebin!..
kızarmıyorsa yüzün, yoktur edebin!.."
(bkz: edepsiz ceo)
hastasiyim
27.01.2017 00:20