Sık geçen başlıklar

martidan simit calmis guvercin 5

ekşi profili
abd'de nasıl olduğunu sikime daşşağıma sürdüm merak edene vereyim ezberden okusun.

türkiye'de kapitalizm abd'de veya dünyanın herhangi bir yerindeki kapitalizmi sikinde sallar.

sen yemeksepeti, getir gibi firmaların restoranlardan kestiği parayı zaten o restorana gitsen dahi ödüyorsun. bu otomatik olarak restoranlarca ücretlere yansıtılıyor. firmalar zaten getirme ücreti alıyor normal alışverişte. yemek siparişinde de kimin kimi siktiği belli değil.

bir alışveriş varsa, bu alışverişte en masumu müşteri olarak sensin. kurye arkadaşlar da kusura bakmasın, hakkını alamadıklarını düşünüyorlarsa restoran sahiplerine, aracı komisyoncu firmalara çatsınlar.

son iki senedir paket servisi yapmayan kafeler ve f/p tatmin edip iyi hizmet aldığım mekanlarda bahşiş bırakıyorum.