Sık geçen başlıklar
'kimler sanatçı oluyor'muş... demet akalın falan sanatçı oluyor bu ülkede, sikik seni. evet berbat bir canlı performans. muhtemelen bayağı bir alkol almış ve başlık sahibinden iyi olmasın yarrak gibi bir orkestra var arkada. aç fd'nin diğer canlı performanslarını izle, zor değil.
yıllarca "botonon ohlokono olmoyolom" diye bağırdılar. bir ara aklıma geldi, "amk neden almayalım ki" dedim.

örneğin birçok avrupa ülkesinde metrolarda herhangi bir kontrol olmamasına rağmen, insanların neredeyse tamamı biletlerini okutuyorlar. en basitinden, bizim insanımızdan daha güler yüzlüler. türkiye kırsalında nasıl kansızlıkların döndüğünü zaten biliyoruz.

(bkz: batı ahlakı)

edit: "biz" derken kastedileni anladınız :)