Sık geçen başlıklar

batının bizden daha ahlaklı olması 1

ekşi'de gör
yıllarca "botonon ohlokono olmoyolom" diye bağırdılar. bir ara aklıma geldi, "amk neden almayalım ki" dedim.

örneğin birçok avrupa ülkesinde metrolarda herhangi bir kontrol olmamasına rağmen, insanların neredeyse tamamı biletlerini okutuyorlar. en basitinden, bizim insanımızdan daha güler yüzlüler. türkiye kırsalında nasıl kansızlıkların döndüğünü zaten biliyoruz.

(bkz: batı ahlakı)

edit: "biz" derken kastedileni anladınız :)